6 دلیل که باعث می شود Assassin’s Creed Unity بهترین نسخه از سری باشد


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : پنج شنبه 14 خرداد 1394
بازديد : 1673
نويسنده : Taha Nk

غول صنعت بازیهای ویدئویی فرانسه یعنی یوبی سافت قرار است امسال یک شاهکار تاریخی را به شما ارائه دهد. عنوانی به نام Assassin’s Creed Unity که شما در بازی نقش آرنو دوریان اساسین را بازی خواهید کرد و انقلاب فرانسه را ورق خواهید زد. محصول جدید یوبیسافت Assassin’s Creed Unity از هر جنبه ای خوب به نظر می رسد و با توجه به نمایش های تاکنون منتشر شده اش احتمالا انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد. در این بین ما شش دلیل را برای شما در نظر گرفتیم که چرا Assassin’s Creed Unity بهترین Assassin’s Creed تاکنون است. پس همراه باشید با 6 دلیل که باعث می شود Assassin’s Creed Unity بهترین نسخه از سری باشد

 

1- جریان بازی در پاریس و همزمان با انقلاب فرانسه

assassins-creed-unity-2014106173329_16-1024x576

پاریس زیباست!

از نخستین عنوان Assassin’s Creed گرفته تا امروز یوبیسافت سعی داشته دوره های زمانی گوناگونی از تاریخ را به تصویر بکشد تا گیمرها علاوه بر لذت بردن از بازی، اطلاعات بیشتری نیز از تاریخ گذشته کسب کنند. آخرین نسخه منتشر شده یعنی Assassin’s Creed Black Flag درباره دزدان دریایی بوده و شما در نقش ادوارد کنوی یک دزد دریایی نقش آفرینی کردید. در بازی Assassin’s Creed Unity درباره انقلاب فرانسه سال 1789 بوده و شما نقش آرنو دوریان، یک اساسین خواهید بود.

 

2- دارای مکان ها و آثار هنری شگفت انگیز

AC S2

 

با توجه به تریلرها و تصاویر منتشر شده در این نسخه ما با دنیایی بزرگ تر رو به رو هستیم که به اکتشاف آن خواهیم پرداخت. یوبیسافت چنین کاری کرده تا گیمرها از پشت بام های پاریس گرفته تا فاظلب های زیرزمینی به اکتشاف بپردازند. ما می توانیم بافت های شگفت انگیزی در ساختمانها و خیابانهای سال1789 پاریس مشاهده کنیم. همه این ها نشانه تلاش بسیار تیم سازنده در ساخت شهری بزرگ و پرجزئیات است.

 

3- همه چیز درباره کشتن افراد

AC S3

با توجه به صحبت های سازندگان بازی در این نسخه شاهد سیستم مبارزه جدیدی هستیم. تنها صحنه های قتل افراد در زمان آهسته 6 میلیون خط کد نویسی داشته که بازنویسی شده است. سیستم مبارزات در بازی با پیروی از نسخه های پیشین توسعه یافته همچنان در حال گسترش است. این بار دشمنان نیز هوش مصنوعی قوی تری دارند و قتل آنها سخت تر شده است. در این بین با افزایش هوش دشمنان کار شما سخت تر شده و ممکن است شما چندین بار پا به فرار بگذارید و سپس روز دیگر نقشه ای برای قتل افراد بکشید.

 

4- این بازی تنها برای نسل بعد بوده و شما دلیلش را خواهید دید

AC S4

Assassin’s Creed Unity با توجه به اعلام شرکت سازنده با کیفیت اجرایی 900p/30fps برروی کنسول های نسل هشتم اجرا می شود. تیم سازنده بیش از چهار سال است که به توسعه بازی می پردازند و هدفشان بهترین Assassin’s Creed تاکنون است. اگر شما از کاربران PC هستید و سخت افزار خود را بروزرسانی نکرده اید بهتر است به فکر آن باشید تا نهایت لذت را از گرافیک و گیم پلی بازی ببرید.

 

5- پیدا کردن افراد به قتل رسیده

AC S5

AC S5

ما در نسخه های پیشین فرنچایز Assassin’s Creed در کنار داستان اصلی با تعدادی ماموریت های فرعی نیز رو به رو بودیم. بنابراین در این نسخه شما انتظار ماموریت های فرعی بهتری دارید و باید به کشف رمز و رازهای بپردازید، زیرا در برخی ماموریت تنها جسد افراد را پیدا می کنید و باید به دنبال قاتلین باشید.

 

6- همراه با دوستان به کشتار و گشت وگذار در شهر بپردازید

ACU_Screen_CrowdCombat_E3_140609_4pmPST_1402143765-1024x576

بسیاری از ما عاشق عناوین چندنفره هستیم. بنابراین اگر شما می خواهید از بازی Assassin’s Creed Unity با دوستان خود لذت ببرید برای شما گزینه ای در نظر گرفته شده تا به صورت co-op دو نفره یا چهار نفره بازی کنید. در فرنچایز Assassin’s Creed نخستین بار است که با دوستان می توانید ماموریت های خاص را به طور کامل طی کنید.

تمامی این دلایل موجب می شود امسال از Assassin’s Creed Unity نهایت لذت را ببرید و از آن در فرنچایز Assassin’s Creed به عنوان بهترین یاد کنید. Assassin’s Creed Unity قرار است در ماه نوامبر برای PC,PS4,XBOX One از سوی شرکت فرانسوی یوبیسافت منتشرشود.


آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: اساسینز کرید یونیتی , بهتری نسخه اساسین کرید , Assassins creed unity ,
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ علمی تاریخی سرگرمی

به نظر شما در مورد کدام موضوع مطالب بیشتری بگذریم.؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان NK Download و آدرس http://nkdl.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


RSS

Powered By
loxblog.Com